Hitro dostopni Krk imamo vozniki električnih vozil radi predvsem, ker ima skoraj vsako malo večje naselje svojo javno polnilnico. Občini in komunalnemu podjetju Ponikve smo za posluh do tovrstnih gostov vedno znova hvaležni. Lani smo z družino trikrat po nekaj dni preživeli na Krku, vsakič v drugem kraju. Naš mali Mitsubishi I-Miev je včasih premajhen in nepraktičen za počitniške poti, zato je njegovo vlogo prevzela Opel Ampera. Ne bom se razpisal o vseh tehničnih posebnostih in prednostih tega odličnega modela, ampak se bom osredotočil na svojo izkušnjo glede uporabnosti, porabe in polnjenja na terenu. Ampera je praktična za daljše potiMoji dobri znanci vedo, da se vedno izognem kurjenju bencina, če se le da. Tudi trije litri, kolikor smo jh povprečno porabili za 300 km dolgo pot do Krka in nazaj, so me tiščali, ampak pretirano se pa zaradi tega nisem sekiral. Pot od Stične skozi Kočevje do Krka je vedno prijetna, sploh če sediš v Amperi, ki pri voznih lastnostih in zasnovi "hibridnega" sistema izstopa. V Kočevju smo si vsakič privoščili približno enourni postanek za ogled mesta, srečanje s tamkajšnjimi prijatelji, nakup živil in seveda vmesno polnjenje baterije na Implerini polnilnici. Nadaljevanje poti skozi kočevsko do Kolpe ni pobralo veliko od 10 črtic prikazovalnika napolnjenosti baterije. Povsem drugače pa je bilo pri dokaj strmem vzponu vse do 900m nad morjem, tik preden se cesta ob krasnih pogledih na Kvarner spusti do obale. Brez vklopa bencinskega motorja bi šlo le, če bi v Kočevju napolnili baterijo do konca. Obilje polnilnic na Krku omogoča večjo izbiro pri iskanju apartmajev. Vedno smo izbrali prenočišče največ 500m od polnilnice. Predvsem pomladni meseci se mi zdijo idealni za kratke počitnice na Krku. Temperature prijetne, narava mnogo bolj zelena kot v suhih, vročih poletjih, nikjer gneče, tudi na polnilnicah ne ;) Konci kratkih počitnic na Krku prinašajo vedno znova enake obljube: sem pa še pridemo. Krk je res svetla izjema, ki turistom z EVji nudi več možnosti polnjenja kot druge jadranske destinacije. Raznolika narava in obilica lepih plaž ter zanimivih mest pa privlačnost največjega jadranskega otoka le še povečajo.
Pot nazaj je bila kar se porabe tiče pričakovano zahtevnejša zaradi premagovanja višinske razlike 350m do doma. Na poti do Kočevja je Ampera skurila 2,5l bencina, sprehod do kočevskega jezera in večerja v piceriji Gajba sta nam zapolnila dve uri polnjenja na Implerini polnilnici, zato se poraba goriva do doma ni dodatno povečala. Če povzamem statistiko tipičnega obiska Krka, smo za 556km poti porabili 3,7l bencina, kar pomeni 0,66l/100km. Odlične vozne lastnosti in za plugin hibrid zelo spodoben domet uvrščata Ampero v vrh izbire za voznike, ki se še ne želijo v celoti odpovedati bencinskemu motorju. Razmeroma nizka nakupna cena rabljenih Amper pa še dodatno pomaga pri ekonomiki take investicije.
0 Comments
|